Vill inte ha regn!

Varför ska det börja regna nu för?!
Liam har sin sommarfest ikväll och det känns ju inte speciellt lockande att tillbringa några timmar ute i regnet på en fotbollsplan. Får hoppas att det har tänkt sig att sluta.
Jag vet, det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.
Har väl ingen ork att åka alls egentligen men det får väl bli en sväng ialla fall och se hur länge man orkar.

Varit själv här hemma idag. Lucas följde med morfar till Erikstad idag eftersom jag inte kände för att ta med lilla pillernissen själv till barnmorskan :) Och sen stannade han kvar där med Jens. De borde vara på väg hem om ett tag, så snart de är klara med intaget av hästarna.

Efter bm-besöket blev det att uträtta några ärenden nere på byn. Beställde bla blommor inför morrondagen så att det bara är att springa in och hämta dem imorron innan vi åker.
Lär nog ha att tänka på ändå skulle jag tro, får hoppas att grabbarna är samarbetsvilliga helt enkelt ;)
Jens är ju iväg och jobbar och ska hämtas upp på Erikstad.
Förmodligen kommer jag att slita mitt hår över vad jag själv ska ha på mig, vira in sig i ett lakan kanske?! Det här med höggravid och kläder är inget skojigt.

Fick bli en lunch från Sandelius också. Blev lite akut hungrig.
Har tagit det rätt lugnt sen, fixat lite med tvätten bara.
Har inte känt mig eller känner mig inte helt på topp så det jag hade tänkt göra har ju inte riktigt blivit gjort.
Men nu måste jag nog snart resa på häcken för att förbereda lite inför morrondagen och sommarfesten.
Kläder som ska strykas osv inför imorron och så ska det väl med lite fika osv till sommarfesten.
Leta reda på lite paraplyer också antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0