Söndag

Konstigt det känns att det har gått en vecka redan sen vi låg inne på förlossningen och väntade på våran lille skrutt.

Dagen har rullat på i hög fart.
Hann med lite småfix här hemma på morronen och sen bar det iväg till Holmbo och sen till Kvarnvik. Det blev ett besök hos min käre bror med familj.
Grabbarna kom igång att leka direkt. Bjöds på fika och så fick de sig lite bebismys :)
Hade det supertrevligt, tack för en härlig dag!





På väg hem blev det ett stopp hos mamma och pappa för att hjälpa till med en grej.
Klockan hann att bli rätt mycket innan vi kom hem så idag fick det bli mat från pizzerian.
Grabbarna har fixat lite ute under kvällen medans jag har suttit med en liten tjej med magknip.

Men nu är det dags att krypa ned i sängen.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack själva för en trevlig eftermiddag. Så mysigt att få hålla i lilla Elsa<3 Vi sa när ni åkte: Varför träffas vi inte oftare??? Vad sägs om poolparty med grillat på semestern:-D

2012-06-18 @ 14:06:57
Postat av: Anna

Buhu!Är det BARA jag som inte träffat lilla raringen!?Blir snart tokig,jag vill oxå!Att man ska behöva jobba & sånt där trist!Men snart har jag semester & då kan inget hålla mej borta!KRAM!

<3<3<3

2012-06-19 @ 21:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0