Måndag

Ny vecka igen då och idag var det ett besök på Erikstad som stod på schemat.
Lisa åker ju iväg på tågluff om onsdag och klart hon skulle hinna träffa Elsa innan hon åkte iväg, hon ska ju vara borta en hel månad!
Blev en lite stressig morron då det inte riktigt gick som jag ville inne i Åtvid där vi skulle göra ett stopp innan vi styrde mot Erikstad, jag, Lucas och Elsa.
Att affärerna inte kan ha det man vill ha ;)
Var inne på Sandelius och köpte en tårta också.



Efter att vi hade klarat av vårat besök på Erikstad så var det bara att åka hemåt och göra lite nytta. Elsa tog sig en liten tupplur ute i vagnen, eller liten, hon sov i två timmar och hade säkert kunnat sova längre.
Men jag hann att laga mat, städa lite, tvätta lite och även hinna äta!
Nu ikväll har vi bara myst, perfekt väder för det.

Nu väntar snart sängen, måste komma i säng tidigare idag.
Imorron väntar dagis för Lucas, Liam ville följa med pappa till jobbet imorron igen. Så vi får väl se vad jag och Elsa ska hitta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0