Lördag

Dagen har rullat på som vanligt. Fick liite sovmorron imorse då Lucas inte vaknade förrän vid halv 9, sen var det bara att vänta på att Liam skulle vakna som inte vaknade förrän strax innan halv 10. Sen väntade hästarna på att komma ut. Sen fick det bli lite frukost och en sväng in till Åtvid för att köpa lördagsgodis bland annat.

Lunchen idag fick bli äggmackor, ingen som protesterade ;) Har massor av ägg att göra av med så det passade bra.

Fått lite städat och rensat, men orken tog slut för både mig och Jens så vi får fortsätta imorron istället.
Måste nog ta tag i tvättberget också.
Slängde ihop en tacokryddad kycklinglasange idag, var väldigt länge sen vi åt det så det var riktigt gott.

Jens tyckte min onda kropp behövde ett varmt skumbad efter maten så han fixade i ordning ett. Tur att jag kände på vattnet innan jag gick i dock för annars hade jag nog blivit röd som en kräfta ;)
Men efter lite justeringar med värmen i vattnet så var det riktigt skönt att krypa ned.

Kollat på Gladiatorerna tillsammans med Jens och Liam och bara tagit det lugnt. Tror det får bli att krypa ned i sängen snart för att slökolla lite på tv. Är ju en dag imorron också och då hade jag som sagt tänkt att hinna med lite mera.
Liam har btw mått bra och kunnat äta osv så antingen var det snabbvarianten eller falskt alarm. Ingen annan som åkt på det än ialla fall. Lucas astma har börjat krångla dock, har ju väntat på den med tanke på hans förkylning. Tur det finns mediciner mot det.

Hoppas ni har haft en riktigt mysig lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0