Snörvel, Attjo

Ja, förkylningen har brutit ut med full kraft. Så nu kanske jag kan bli av med den ordentligt eftersom jag har gått och varit småförkyld ända sen i augusti.
Men nu så, börjar se ut som Rudolf med röda mulen. Morrnarna är värst för då bråkar halsen också och jag har knappt nån röst. Så ska ni ringa, ring lite senare med andra ord ;)
Bara hoppas på att det inte blir långdraget, har massor som behöver fixas osv så lite mer ork hade liksom inte skadat ;)

Grabbarna har tillbringat större delen av dagen ute i snön idag. Bäst att passa på medans den ligger kvar!
Tydligen så snöar det för fullt i Boxholm just så det återstår väl att se om det kommer mera här också.
Barnen skulle bli glada ialla fall :)

Tog upp hästarna till Ljungsbo igår, Bollen fick värsta fnatten och for som en tok och bockade och hade sig. Lucas tyckte han såg jätterolig ut :) Och hästarna såg ut att godkänna sitt nya boende.

Strax dags för sängen här, ska bara se klart på RAW först. Imorron drar vardagen igång igen så idag väntade sängarna lite tidigare, framför allt för Liam. Var lite protester men imorron kan han ju inte ligga och sova till 9-9.30 utan klockan ringer kl 6. Så han måste ju hinna få sig lite sömn. Har dock en känsla av att han inte kommer att vara på det bästa humöret ändå imorron bitti. Inte på kvällen heller för den delen, först tidig morron och skola och så har han judostart på kvällen. Så imorron kväll somnar han förhoppningsvis gott.
Lucas ska på minibio med dagis imorron igen, så han ska lämna på biblioteket imorron.
Själv har jag ett läkarbesök på mvc imorron fm, så jag får inte bli värre tills imorron ialla fall. Vet inte riktigt vad jag ska där att göra, för tidigare har det ju bara varit läkarbesök ifall man inte gjort några tidigare eller om det är nåt. Men det återstår att se vad de vill ;)


Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0