Snö

Ja idag har det snöat på rätt bra. Inte för att jag var så sugen på mer snö nu men grabbarna blev glada ialla fall :)

Tillbringade förmiddan med att fixa här hemma, rensat ytterligare bland leksakerna bla.
Sen på em bar det iväg på kalas hos lillsyrran som har fyllt år.
Trevligt som vanligt :)

När vi kom hem så gav sig grabbligan ut för att plöja snö. Grabbarna skottade med skyfflarna och passade även på att leka lite ute i mörkret medans Jens plöjde snö med traktorn. Var två väldigt rödkindade grabbar som kom in och ja de var allt lite frusna. Bytte om till sina ziperals och skuttade upp i soffan och kollade på bolibompa.
Medans grabbarna var ute passade jag på att fixa lite till här hemma, lite småplock.
Sen fick jag ge upp, fogarna och ligamenten gjorde sååå ont eller gör ont fortfarande för den delen. Så jag har knappt kunna röra mig, kan bli skoj att ta sig upp för trappen nu när det snart är dags att gå och sova.
Och så värker det i armarna, den där förbaskade ledvärken. Men det har förhoppningsvis släppt efter tills imorron.

Nä, dags att fixa det sista för idag och sen stupa i säng.


Kommentarer
Postat av: Elin

Roligt att ni kunde komma :) Och tack för presentkortet!

Kramar

2012-01-23 @ 21:06:08
URL: http://elinochjanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0