Sjuk

Jaha, fick hem ett sjukt barn från dagis idag. Han var väldigt hängig när han kom hem och ville inte äta osv. Satt bara i soffan och var allmänt slö. Tempen togs, 38 och han klagar på ont i ena örat. Så jag vet inte riktigt vad det är. Vore ju typiskt om det skulle vara en öroninflammation. Det får han ju ingen hjälp emot tyvärr.
Får hoppas att det lugnar ned sig. Han var ledsen tidigare idag för att han ska vara sjuk på sin födelsedag, igen.
Är ju så typiskt att det alltid ska komma tills hans födelsedag. Var ju likadant förra året, fast då hade vi magsjuka istället, så helt klart att jag föredrar detta i så fall.

Just nu ligger han och sover här i mitt knä, förmodar att jag kommer att få ha honom bredvid mig i sängen också. Så det blir nog inte mycket sömn inatt heller, värken i armen har inte släppt heller.

Så idag har jag inte fått nåt gjort. Tog ett låååångt varmt bad, var så skönt för då gjorde det inte ont i armen alls. Men så fort jag började röra på den igen så kom värken tillbaka. Jag lär väl få gå ned och lägga mig i badet om jag ska få sova nåt om värken håller i sig inatt också.

Imorron hoppas jag ju att det är lite bättre så jag kan få nåt gjort här hemma!
Nu blir det att se klart på CSI NY och sen är det väl RAW antar jag men sen väntar sängen!

Avslutar med ett stort GRATTIS till min lillasyster som idag har tagit körkort!


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mycket! :D

2012-01-24 @ 08:57:51
URL: http://elinochjanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0