Ont

Högerarmen är okej idag men inte vänsterarmen. Den tillsammans med resten har hållt mig vaken inatt. För fasen vad armen har värkt! Och ingenting har hjälpt. Och Lucas har vaknat i vanlig ordning och varit ledsen, de där jädra mardrömmarna.
Så inatt har det inte blivit mycket mer än en timmes sömn. Så en aningen trötter idag vill jag lova.

Fix och bak var det tänkt idag, får väl se hur det går med det. Får hoppas att armen lugnar ned sig helt enkelt så jag kan få nåt gjort.

Annars så är det rätt lugnt just nu. Har huset för mig själv, bara snickarna som lever om utanför eller ja inte just nu tydligen för nu försvann dom visst.
Väntar på att värmen ska börja sprida sig i huset, ett elände nu när den inte laddar upp tankarna ett dugg. Men det var visst lite grejer som behövde bytas så vi får vänta på rörnissarna helt enkelt.

Nä om man skulle försöka få i sig lite frukost kanske. Har ju slutat med medicinerna nu men morrnarna har det visst inte tänkt att ge med sig riktigt helt ännu. Men det är ju hanterbart ialla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0