Nya året

Det nya året har hittills börjat bra. Har bestämt mig för att det SKA bli ett bra år i år. Det vore väl fasen annars.
Året som gått bjöd ju både på dåliga och bra saker.

I måndags var grabbarna nere hos mamma och pappa en sväng för att leka med Tuva och Ulrik. Bäst att passa på när de är här, blir ju så sällan som de kan leka tyvärr.
Men när de väl ses är det som att de lekte varje dag.

Annars har inte veckan bjudit på så mycket. En massa hemmafix och jag har varit lite risig igen. Tabletterna gör inte lika stor nytta längre så toaletten har varit min vän och matlusten har inte varit speciellt stor eller är inte kanske man ska säga.
Skulle lätt kunna stå mig hela dan på den lilla frukost som blir, om man får i sig nån.
Snart halvvägs så man kan ju hoppas på att det ska lugna ned sig snart, även om det är ett gott tecken.
Växtvärk som heter duga och det har blivit en liten kula, det växer så det knakar med andra ord.
Har en app på mobilen och den måste Lucas kolla på dagligen, för där får man se en bild på hur stor bebisen är nu osv och det måste han ju bara se, ifall det hänt nåt nytt ;)

Snart drar skola och dagis igång igen, kommer nog bli segt för de senaste dagarna har vi haft sovmorrnar till halv 10! Så det lär bli en viss omställning om man säger så. Men bara man kommer in i det igen så.
Börjar bli dags för lite fika här, se om man får i sig nåt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0