Magsjuka?

Inatt kom Liam in och sa att han hade kräkts.. Första tanken är ju magsjuka såklart och det skulle ju inte slå fel om det kom nu när Lucas fyllde år. För vi verkar åka på det lagom tills dess varje år.
Men inget mer under dagen och han har varit pigg, ätit för fullt osv. Så antingen var det nåt annat eller så var det den där konstiga magsjukan som verkar gå. Fast ska vi åka på den så tar jag gärna den varianten.
Får väl se hur det går inatt osv. Men vi kör med 48 timmars regeln ändå såklart.

Känt mig som ett kylskåp idag ungefär ;)
Ont i fogarna så in i norden, växtvärk och så har magen känts stenhård. Så det växer väl på bra därinne. Men har som sagt känt mig rätt så osmidig idag :)
Har dock struntat i en massa måsten idag och bara ägnat oss åt födelsedagsbarnet.

Fått räkningarna betalda idag också och blev rätt mycket fattigare. Blir en tight månad helt enkelt, så trevligt när det kommer dyra räkningar så som bilskatt osv..

Nu tänker jag slökolla på tv en stund och sen väntar nog sängen.. Kanske skulle ta och se klart på Jägarna 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0