Lördag

Började morronen med att ligga och mysa i sängen och känna bebisen fara omkring.
Sen var det bara att pallra sig upp för att släppa ut hästarna, passade på att göra ordning stallet också när vi ändå var uppe.
Efter det blev det frukost innan vi åkte in till Åtvid för att handla lördagsgodis till grabbarna och lite annat.
Köpte hem varsin semla till fikat, mumsigt. Men jag saknar de hemmagjorda så jag får nog ta och göra en omgång nån dag.

Tog det lugnt ett tag, lyckades somna i soffan också. Men det var rätt välbehövligt, kommit in i en sån period igen då jag inte kan sova om nätterna.
Sen fick jag lite energi till att städa och dona ialla fall, eller ja hela familjen hjälptes åt. Får hoppas den energin återkommer imorron.

Lördagsmys med grabbarna framför bolibompa och sen skulle Lucas stoppas i badet som vanligt. Blev lite senare än vanligt men det är ju lördag så det gör ju inget. Förhoppningsvis sover han lite längre än till 6 imorron ;)
Liam däremot vaknade inte förrän 9 idag och imorron lär det nog inte bli tidigare för han gick inte och la sig förrän runt 23. Han kollade på Gladiatorerna med oss och sen på filmen Norbit, oj vad han har skrattat. Dock så kollade han inte klart på den utan kom i säng lite tidigare än det.
Fredagar och lördagar är ju de dagarna han får vara uppe länge på. Gissar på att det får bli nån dag i veckan också för i veckan börjar ju bla Sveriges värsta bilförare och det måste han ju se.

Nu tänker jag nog ta och krypa ned i sängen och se om man lyckas få nån timmes sömn ialla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0