Måndag

Jisses så trött jag är ikväll. Har ju kollat på Familjen Annorlunda, får inte missas, annars hade det kanske blivit en tidig kväll. Men nu har jag fastnat för CSI istället som jag också brukar se på.
Men sen är det väl allt dags för sängen ialla fall :) Känns som att jag kommer somna innan jag ens landat på kudden.. Sen vore det ju en fördel om man kunde sova hela nätterna också men icke. Blir fortfarande inte mer än några timmars sömn per natt. Tycker det är lite tidigt för kroppen att försöka vänja in sig redan.

Idag har pappa varit här och hjälpt till att rensa ur långgarderoben så nu är det fullt på hallen istället.
Blir till att rensa igenom det ordentligt sen innan det ska in igen.
Men nu är garderoben i stort sett tom ialla fall så nu kan hantverkarna komma in där.
Pappa och Jens har städat av och fixat lite ute i "tv-rummet" också.
Och imorron kommer Ternstedt för att, som det lät som, börja dra rören ut till elementen. Och så skulle elektrikern, som skulle ha kommit idag, komma imorron bitti för att kolla hur elen ska dras osv.
Bara rören till elementen blir dragna så kan golvspånsskivorna läggas på och sen kan snickarna sätta igång med det som de ska göra.

Kallt var det imorse också, trodde de skulle ställa in skridskoåkningen på gympan men icke. Liam har sin lektion vid 9-tiden och då var det ju -20 här. Lite i kallaste laget att åka skridskor i! Men han hade hållt värmen bra ialla fall, är ju lite svårt att skydda ansiktet från kylan.

Lucas ska ju på minibio imorron, eller tanken är det ialla fall. Om det var 15-20 minus så skulle de inte gå på det, eftersom de går från dagis till biblioteket och det är ju en bra bit. Så det återstå att se om det blir nån bio eller inte, skulle ju tro på inte..

Nähä se klart på CSI och sen stupa i säng!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0