Onsdag

Idag ska det bli riktigt riktigt skönt att krypa ned i sängen. Varit en lite snurrig dag kan man säga.
Haft yrsel och ett tryck i huvudet sen jag gick upp imorse. Så idag har jag åkt gratis karusell som jag sa till Liam. Tog blodtrycket imorse och det var en aningen lågt men om det beror på det vet jag inte.. Ska ta det sen igen tänkte jag och se hur det ligger till. Började redan igår med att känna mig konstig, kändes som att jag skulle falla ihop i en hög när jag var och handlade.
Så det ovanpå foglossningen och värken i magen har gjort att jag inte har gjort många knop alls idag.
Men det man vill få gjort springer ju inte ifrån en, tyvärr kanske man ska säga.

Måste nog försöka mig på att baka lite bröd imorron ialla fall för det går åt som smör i solsken. Ett paket med bröd går nästan åt per dag! Så det får bli att slänga ihop nåt snabbt bröd förmodligen, egentligen skulle jag väl behöva göra en omgång x 10 eller nåt om det ska räcka ett tag ;)
Nackdelen med hembakat är att det brukar gå åt ännu mera då. Men att lägga nästan 100kr på bara bröd per vecka känns lite mycket.

Lucas har styrt uppe i rummet idag också. Dock inga olyckor idag ;)
Igår råkade han få en skruvdragare i huvudet så ett fint litet blåmärke och en bula i pannan. Och en prickig korv var han igår också efter att ha röjt runt i isoleringen trots tillsägning... Men han klagade inte på att det kliade ialla fall, jag hade nog kliat ihjäl mig!
Men han har hållt sig borta från den idag ialla fall ;)

Idag är det bestämt att Liam åker till Stockholm sön-tis alt ons. Han ser fram emot det massor. Förhoppningsvis går det bra att sova borta så långt bort, lite långt att åka för att hämta hem honom.
Men jag tror han kommer att få det skoj.

En jädra massa snö har det kommit sen igår också. Tyckte det räckte gott och väl med den snön som redan fanns. Så nu tycker jag inte det behöver komma mera, jag vill ha vår istället!

Nu blir det att fixa det sista för idag och sen krypa ned i sköna sängen.


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh fy, för den där yrseln! Tack och lov är det ett tag sen jag hade det. Fast har haft ont i huvudet istället, men det är väl att föredra för det hjälper ju Panodil emot.

Vad roligt för Liam med en liten resa :)

Kramar

2012-02-16 @ 10:33:06
URL: http://elinochjanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0