Lugn dag

Ja idag får det bli en lugn dag. Varit vaken i stort sett hela natten med magkramper och så bråkar magkatarren.
Så känner mig då inte på topp idag direkt.
Jag är bara glad om det lugnar ned sig snart och om inte annat till kvällen så jag kan få mig lite sömn inatt.

Lucas blir hemma från dagis denna vecka också. Magsjuka går på andra avdelningen och på hans egen avdelningen gick diarré, hög feber, hosta osv. Så det kändes inte så lockande att lämna honom där.
Det första han frågade imorse var om han skulle till dagis idag. Svarade att jag inte visst och då sa han att vi skulle ringa till fröken och kolla om de fortfarande var sjuka. För om de var det så ville han inte åka dit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0