Lördag

Snart slut med Liams ledighet och man får pallra sig upp tidigt om morrnarna igen. Har varit en rätt skön vecka på så vis.

Idag blev det lite handling till lördagsmyset och så har vi pysslat i klädkammaren. Rensat ur en del och lagt in nytvättat, men jag är inte klar ännu så det får jag fortsätta med imorron. Orken tog slut och värken tog över lite för mycket. Men jag fick en del gjort ialla fall.

Jens är fortfarande dålig, han gjorde nåt med ryggen i torsdags och det vill tydligen inte släppa.
Får väl se hur det är på måndag.

Imorron väntar klädkammaren, räkningar ska betalas och så är det ju veckostorstädningen som gäller.
Får väl se hur mycket jag hinner och orkar med, för imorron lär jag nog vara själv om att göra det såvida inte Jens rygg blir bra under natten. Hoppas kan man ju :)

Se lite till på tv nu då och sen får det nog bli sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0