Kallt

Ja imorse var det kallt om näsan, lite mer än -16. Vilket såklart ledde till att det inte var så jättevarmt inne heller och så fruset vatten. Som tur är så behöver inte fläktarna stå på så länge innan vattnet tinar upp igen.
Mer snö har det kommit under eftermiddan/kvällen också, det behövs verkligen inte tycker jag. Räcker gott och väl med den som redan finns.
Men man kan ju hoppas att de 3 dm med snö som skulle kunna komma håller sig borta ialla fall.
Kom ju inte så mycket igår så de där snökanonerna riktade nog in sig åt nåt annat håll.

Idag blev det en tripp till stan på skridskojakt. Lämnade Ceasar och Jack inne eftersom det var en aningen kallt ute och så fick Bosco följa med, lycka för honom!
Var förbi K-rauta och hämtade lite lampor till det blivande tv-rummet och så var nästa stopp Biltema för att köpa skridskor till Liam.. Och där höll jag först på att slita av mig mitt hår, för det fanns bara rosa kvar!
Men efter mycket letande osv så lyckades vi få ihop ett svart par, sista skridskorna i den storleken. Tur för oss!
Det skulle inte komma in några flera förrän om ca 2 veckor och han behöver ju dem redan nästa vecka.
Så nu ska de bara slipas också eftersom det inte är gjort på det, gympaläraren gör det ju billigt på skolan så jag hoppas att han hinner att göra det innan Liam behöver ha dem.

Blev en tripp till Arken Zoo också med Bosco, helnöjd var han med det för det bjöds ju på godis, kel och en massa komplimanger och beröm. Lite stolt var allt matte över allt beröm också ;)

Väl hemma så blev det lite hemmafix osv som vanligt.
Har kollat på Sveriges värsta bilförare och nu är det CSI Miami som gäller. Ska alldeles strax gå upp och se på det i sängen istället tror jag. Känner att det vore skönt att lägga sig ned, fogarna känns om man säger så.
Är inne i v.22 nu för den delen, veckorna rullar på rätt så fort ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0