Bak

Yrseln, trycket i huvudet osv håller i sig. Men idag får det bli att bita ihop lite så man får nåt gjort.
Blodtrycket låg rätt normalt idag så det är nog inte det. Men börjar fundera på om det inte kan vara järnbrist istället. Får nog ta och börja knapra lite mer järntabletter, hur nu magen ska klara det. Kan ju inte ta full dos per dag. Återstår att se vad värdena visar när jag ska till bm den 28:e. Och vad proverna på järndepåerna visade.

Men som sagt, lite nytta måste jag få gjort idag.
Så om en liten stund ska jag sätta igång med att baka källarfranskor och så måste jag sysselsätta tvättmaskinen idag också, tvättberget växer fort!
Efter att jag är klar med bakandet så lär jag nog stupa i soffan ett tag skulle jag tro.

Bäst att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0