Aj aj

Foglossningen blir visst bara värre och värre.
Kan bli intressant att se hur det går att åka till stan idag med tanke på att jag knappt kan röra mig här hemma.
Men det måste göras, vi ska hämta en innerdörr och ev kolla på tapeter och så är det några andra ärenden som måste göras.
Har för övrigt gått in i v.25 nu, 24+1 idag. 15 veckor kvar, känns inte så långt bort när man säger det.
Men jag räknar med att gå över tiden denna gång också, som med Lucas.

Liam är hemma igen, skönt!
Han har haft det jättebra och de har haft det riktigt skojigt. En nöjd kille med Stockholmsresan med andra ord :)
Lucas var jätteglad när Liam kom hem igår och nu tycker han att Liam ska hålla sig hemma :)
Så nu är allt som vanligt här hemma igen :)

Har vilat i soffan ett tag nu men ska nog förflytta mig till sängen och läsa lite. Sen får det bli att hänga tvätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0