Rea

Ja idag blev det en tripp in till mellandagsrean. Kom iväg lite sent så det fick bli lite klädaffärer idag bara men jag lyckades spendera pengar där med ;) 
Blev en hel del till Liam och Lucas, till Elsa hittade jag dock inget på rean men hittade lite saker till henne ändå ;) 
Hon har sin outfit klar till nyår ialla fall :D 
Orkade inte ens kolla på kläder till mig själv så det får jag väl försöka hinna med i helgen kanske.. Får väl se vad tiden finns till. Klockan sprang ju på rätt fort idag om man säger så!  

Var och lämnade några påsar med grejer till insamlingen LKPG mot Barnfattigdom. Det blev två Gekås-påsar med gosedjur och så två påsar med tvättmedel, schampoo, tandkräm, tandborstar, bindor osv.. Så lite fick jag ju med mig ialla fall, kändes bra att åka och lämna det. 
Nu samlar jag på mig inför nästa insamling, när jag ändå håller på att rensa lite här hemma. 

Det fick bli att köpa med oss pizza på vägen hem, tyckte vi ringde och beställde i god tid men tydligen inte tillräckligt... 
Han sa att han hade många beställningar och att det skulle ta 20 min innan de var klara. Var och hämtade lite böcker på bibblan som de skänkte bort och var på willys en snabbis för att köpa fredagsmys som vi glömde igår. 
Kom till pizzerian när det hade gått ca 40 min och de var fortfarande inte klara! 
Fick sen stå och vänta i ytterligare 15 min innan vi fick dem, kan ju säga att vi var inte ensamma med att stå och vänta heller. 
Men till slut kunde vi åka hem och sätta oss för att äta ialla fall. 
Tur att vi inte var helt utsvultna med tanke på den långa väntan! 

Har kollat på filmen "Modig" med barnen nu ikväll, den fick bra betyg från dem :) 

Imorron ska jag proppa i min lilla dotter päronpuré, lillskruttan är så hård i magen.
Katrinplommonpuré vägrar hon ju, den lilla fröken. 
Så päronkalas hela dan får det bli. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0