Det snöar... igen..

Ja idag snöar det för fullt igen, bara vräkte ned förut men nu verkar det ha lugnat ned sig lite, skönt nog! 
Fast det får gärna sluta för min del, räcker gott och väl med den snön som redan finns. 

Skickade iväg en lite mer finklädd Liam till skolan idag ialla fall. Han bestämde sig för det till slut :) Han funderade till och med på att ta slips :) "Men det är säkert inte ens nån annan som har gjort sig finklädd så jag tar bara det här" sa han imorse. Han ville göra sig snygg till Nobelfesten ialla fall. Han gillar ju att klä upp sig ialla fall. 
Återstår att se hur det går med nomineringen :) Är i kategorin "skriva dikter" som han är nominerad. 

Elsa och Lucas sover fortfarande så nedervåningen har hunnits städa av, dags att ta tag i övervåningen strax tror jag och så behöver nog tvättmaskinen matas. 
Idag får det nog bli att göra en ny omgång med lussekatter och kanske pepparkakor. Ska nog sätta mig och slå in lite julklappar senare också. 



Kommentarer
Postat av: Anna

Va kul!Jag håller tummarna för honom!=)

2012-12-10 @ 10:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0