Söndag

Då var helgen slut igen då. Dagen har ägnats åt trädgården. Det har plockats bort grejer, såtts gräs, klippt gräs och trimmats osv.
En självgående gräsklippare önskade jag mig där ett tag, framför allt när jag klippte mitt på dagen i gassande sol. Men klippte klart nu på kvällen, Jens tog det sista då jag var tvungen att gå in med Elsis. Men det ger ju motion om inte annat att gå och skjuta klipparn framför sig :)
Tänkte att det var lika bra att ta tag i trädgården idag när det var bra väder eftersom de har sagt att det ska bli ostadigt hela veckan.
Har lite kvar att göra med det mesta är ju avklarat ialla fall.

Ja så mycket mer har vi inte hunnit med idag. Timmarna har rullat på fort.

Liam tog ordentlig sovmorron idag. Han vaknade inte förrän 12.15!
Och hade inte Lucas gått in för att hämta några grejer så hade han nog sovit längre.
Händer då inte ofta att han sover så länge!

Ska ta och styra mot sängen strax, lite småsaker att göra först.
En rätt fullspäckad vecka har vi framför oss så det är bäst att ladda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0