Torsdag

Ja då var det torsdag igen.. Det går undan.

Vädret är lika trist idag. Och igår när vi kollade så visade de en stor sol på väderkartan och 22 grader varmt.
Ser ju inte riktigt ut så här ialla fall. Det fina vädret skulle ju hålla i sig över hela helgen men jag undrar ja. Men härligt vore det.

Bara jag och Lucas hemma, ska väl ta och få i oss lite frukost snart. Eller ja, det blir andra frukosten för Lucas eftersom han åt samtidigt som Liam imorse. Vad vi ska roa oss med idag vet jag inte riktigt, floa ved möjligen.
Är dock inte så jättelockad att vara ute då det blåser och jag fortfarande känner av lite huvudvärk. Men men, vi får väl se. Slänga ihop nåt gott fikabröd till eftermiddan kanske.
Inne finns ju alltid nåt att sysselsätta sig med.
För tillfället bygger Lucas en tågbana som går i hela tv-rummet och han har konstaterat att vi behöver köpa fler delar för att den ska kunna fortsätta ut i allrummet ;)

Nä frukostdags nu tror jag, magen börjar knorra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0