Regn och rusk

Idag är inget höjdarväder direkt! Egentligen skulle man sitta uppkrupen i soffan med nåt varmt att dricka och med mysfilt och se på film. Perfekt väder för sånt men inte finns det tid.
Nog för att jag inte känner mig speciellt kry men sakerna gör sig ju inte själva direkt.

Vaknade imorse med en värre förkylning än tidigare och ont i halsen. Får hoppas att det stannar där bara.

Har flyttat hästarna till sommarhagarna nu under förmiddan också. Duggregnade bara medans vi gjorde ordning dem men självklart var det tvunget att komma en störtskur precis när vi hade börjat gå! Tur det inte är så långt att gå. Men jag känner mig inte mindre frusen nu direkt.

Men jag ska roa mig med att städa och tvätta. Är sugen på att baka en chokladkaka också så det ska jag väl hinna med.
Jens är iväg till sjukgymnasten nu för att få en tens, han vill ju inte ta morfintabletterna så nu ska han testa med den här istället. Så vi får hoppas att den gör nytta.

Ska väl ta och sätta igång igen så det händer nåt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0