Ny vecka

Då var det ny vecka igen, veckorna bara springer på.
Vaknade med halsont som jag verkligen hoppas att det försvinner, för krasslig vill jag inte bli igen! Förkylningen har ju hälsat på igen såklart, det blev visst bara bra i några dagar innan det var dags för nästa omgång.
Har ju tandläkaren på onsdag så det vore ju bra om det blev bättre. Inte det enklaste att få tider direkt.
Inte för att jag längtar dit direkt.

Inget vidare roligt väder nu på morronen heller, regnar nämligen. Regnade rejält igår också, så igår kväll var det riktigt mysväder så vi tände upp en massa ljus i tv-rummet.

Dagen igår annars ägnades åt att städa och röja inne. Ska väl kanske fortsätta idag.
Just nu känner jag bara för att sova. Lucas vaknade vid 3 och det tog ett tag innan han somnade om igen. Så det är riktigt segt idag.
Tar det lite lugnt nu på morronkvisten, ska göra ordning Lucas för dagis om en stund. Liam är på väg med taxin till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0