Kompis, det går bra nu

Eller ja man kan ju hoppas på det iaf :)
Mötet gick kanon och jag kommer snart att finnas som tillgänglig vikarie inom barnomsorgen. Måste bara vänta på att pappret från belastningsregistret ska komma så jag kan lämna in det. Kunde visst ta 1-2 veckor innan det kommer. Sen är det bara att hoppas på att man blir bokad också ;)

Sista dan på jobbet imorron och det kommer att kännas tungt. Var och beställde tårta idag som ska hämtas imorron bitti, som vi ska smaska på till fikat. Den såg smarrig ut iaf så vi får väl hoppas att den är det ;)

Roade mig med att putsa fönstren i fikarummet idag med, välbehövligt om man säger så. Fasen vad jag fick gno!
Men vilken skillnad sen :) Har lite mer som jag ska fixa därinne imorron.

Ska ta och göra ordning det sista och sen stupa i säng. Två nya hästar väntar i stallet imorron, blir spännande att se vad det är för pållar :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt!Kram!

2011-09-02 @ 09:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0