God natt

Börjar bli dags att krypa ned i sängen. Somnade visserligen i soffan vid 20 och sov mig igenom hela Fångarna på fortet som Jens och Liam kollade på. Liam hade varit gullig och stoppat om mig med en filt :) Han är så omtänksam vår stora kille.

Har fixat med veden idag, orkade inte med så mycket som jag hade tänkt men det är bättre än inget ialla fall.
Får väl se om det går att fortsätta imorron.

Blev lite städat och rensat också. Får fortsätta med det imorron också..

Fick åka upp till hästarna och fixa strömmen också i hagen. Lillrymmarn var nämligen igång igen.
Men när strömmen funkade igen så lyckades båda Bollen och Toy få sig en stöt. Så nu får vi se om han håller sig inne eller om han lyckas hitta nåt annat sätt att ta sig ut på.
Mina "små" kelisar! De blir otroligt keliga och vill vara nära när man kommer upp till dem, blir ju inte riktigt lika mycket tid med dem när de går däruppe mot när man har dem utanför huset och pratar med dem så fort man är utanför dörren och är hos dem flera ggr om dagen.

Liam är lite sur att vi har tagit upp dem till sommarhagarna igen för han vill köra och vi har inte tagit upp vagnen dit ännu. Så det får vi väl ta och göra antar jag.

Ska ta och hänga lite tvätt och sen väntar sängen. Imorron ska det fixas en massa och så har Liam Unga sportfiskare på eftermiddan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0