Full fart

Vaknade med huvudvärk idag, självklart när man har som mest att göra. Huvudet känns visserligen som en geleklump, förkylningen är värre och halsen känns sisådär.
Men knapra piller och hoppas på att det lättar lite ialla fall.

Ska ta och få liv i Jens och Lucas som fortfarande ligger och sover. Ska väl ta och slänga mig i duschen också så man får nån ordning på skatboet.
Lucas ska ju iväg till dagis om ett tag och jag ska upp på hundklubben för att träna Malin och Loke ;)

Sen är det bara hem för att hålla på med veden tillsammans med pappa.

Ikväll väntar judo för Liam och hundkurs för mig. Och innan det är det en massa annat som ska hinnas med.
Så dagen lär rulla på rätt bra och jag kommer nog somna gott ikväll ;)

Bäst att sätta fart!

Kommentarer
Postat av: caroline

Hej Maria:)

Ja, så skönt att hon har det bra. Och hon kanske till och med ska flytta till det stallet jag har hästarna:) Hoppas allt är bra i Erikstad. Saknar er

2011-09-20 @ 08:07:26
URL: http://www.packelina.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0