Torsdag

Segt att gå upp imorse trots att jag faktiskt fått sova inatt!
Fick iväg Liam till skolan och sen var det ju dags att göra sig själv i ordning och Lucas.
Jens och Lucas åkte tidigare än mig eftersom de åkte traktor till Erikstad. Upp och hämta upp dem och sen vidare mot US. Behövde inte vänta så länge och var rätt snart klar.

Efter det så blev det en tripp ut till Tornby, biltema en sväng för att köpa solfilm till framrutan som de ska sätta dit på glasverkstan när de byter rutan på den, rusta fick sig ett besök också. Länge sen vi var där nu men det blev lite inhandlat ialla fall :)
Sen en sväng in på Ö&B innan vi styrde hemåt.
Halvsov hela vägen hem.

Efter att ha fått lite i magen så slocknade jag i soffan. Efter en stund tyckte Jens att det var bättre att jag la mig i sängen istället så jag inte fick nackspärr. Så jag kröp ned i sängen istället ;)
Sov mellan 15-18, en aningen segt att gå upp kan jag säga. Hade lätt kunnat fortsätta att sova men då hade väl risken varit kanske att jag hade vaknat mitt i natten eller nåt.

Lite middag och sen har vi myst i soffan resten av kvällen. Har varit lite seg och hade jag blundat så hade jag nog somnat ;)
Men nu börjar det bli dags att styra mot sängen!
Ska bara fixa ordning det sista för dagen och plocka fram kläder osv inför morrondagen.
Liam ser fram emot morrondagen, sista dagen innan lovet. Ska bli så skönt med lov så man inte behöver pallra sig upp så tidigt.

Har ett par måsten imorron så jag hoppas att jag har lite ork. Fick order av läkaren att ta det lugnt så jag ska ta och försöka med det också.
Se när snickarna dyker upp imorron också, det är sagt kl 7 men det återstår som sagt att se ;)
Ternstedt skulle ju dyka upp också förmodligen så jag hoppas att jag hinner tvätta lite innan de sätter igång.

Lite avis på storasyster som åker till Ullared inatt! Vill också shoppa loss :)


Kommentarer
Postat av: malin

Ja nu ska du allt ta de lungt annars du ;)...

2011-10-27 @ 23:10:19
Postat av: Anna

Som sagt...ta det lugnt!Allt som ska göras finns ju kvar.(tyvärr);-)Men det andra är ju viktigare än att det är dammfritt i hörnen.=)Skönt att höra att du fått sova.Kram!

2011-10-30 @ 18:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0