Torsdag

Snart helg igen och jag ser fram emot den, att inte behöva pallra mig upp tidigt på morronen.
Och det har inte varit nån bra dag direkt för min del, en del oroliga saker åter igen.
Eller orolig och oroliga, har ju inte tagit ut nån glädje ännu. Men det är irriterande.

Hemmafix idag, spelat spel och läst för Lucas, lekt med bilar osv..
Dagarna rullar på rätt fort, lite för fort ibland!

Lucas följde med Jens och pappa upp till Ljungsbo en stund på em så då kunde jag passa på att ta det lite lugnt, dvs slumra till i soffan ;)

Måste ta mig in till Åtvid imorron och fixa en present till kalaset som Lucas ska på, så jag slipper tänka på det om lördag. Men först ska jag ägna mig åt målning fick jag veta tidigare idag. Får hoppas att yrseln håller sig borta med andra ord :)
Fredagen lär nog rulla på i rätt hög fart också.

Nu tänker jag stupa i säng. Funderar på hur jag ska få ut den meningen som studsar runt i huvudet på mig, inte så höga tankar om mig själv. Och den känslan kommer nog aldrig att försvinna känns det som. 

Önskar er alla god natt!  

Kommentarer
Postat av: Anna

Säg varje dag till dig själv framför spegeln...

Jag är lika värdefull som alla andra!

För det ÄR du!

Jag väljer att inte påverkas av andras negativitet.

Jag är stark!



Du är vacker,stark & en underbar människa.

Dom tankarna ska du ha om dig själv!



Massor med kramar!

2011-10-21 @ 21:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0