Sunday

Jaha dagen blir inte riktigt som jag tänkt mig.. Planerna var att köra in ved och även stapla ved ute. plocka undan studsmattan och lite annat ute och även hinna med lite inomhus. Men jag har ont så det är soffan som gäller för min del. Så idag händer det inte så mycket för min del. Bara för att jag hade hoppats på att kunna bocka av lite av listorna.
Ska ialla fall sätta mig och betala räkningar och räkna ihop det Liam har sålt för på jultidningarna och se var han hamnar, han är ju inte riktigt klar ännu.

Igår blev det en sväng in på marknaden, blev dock inte mycket handlat. Städade lite och på kvällen blev det soffmys resten av kvällen då det onda och mr yrsel kom ikapp mig. Smaskade i oss varm smörgåstårta innan lördagsgodiset kom fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0