Lugnt

Lugna gatan här hemma just nu.
Jens är med Lucas på Adams kalas och Liam är hos en kompis.
Lucas har tjatat hela morronen om kalaset :) Och nu vill faktiskt han också ha ett kalas!
Förklarade att det är ju ett tag kvar tills han fyller år, att tomten ska komma först osv.
Då tyckte han att vi kunde ha några extra kalas innan han fyllde år ;)

Fick sovmorron imorse ialla fall, en rätt välbehövlig för vid halv 7 vaknade jag med migrän!
Jens var gullig och hämtade tabletter osv så jag fick i mig dem och sen somna om igen. Vaknade sen inte förrän 10 igen och med lite mindre huvudvärk ialla fall.

Ska nog ägna mig åt att tvätta lite nu, tvätthögen växer fort.
Finns mer att göra egentligen men är otroligt seg idag. Får hoppas på bra väder imorron så vi kan röja upp lite ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0