Lördag

Idag har det varit riktigt härligt väder igen! Man kan ju inte tro att vi är inne i oktober med denna värme. Men jag klagar inte ;) Hellre detta än snö!

Fick mig lite sovmorron idag och när vi började bli klara med allt blev det en tripp in till Åtvid för att köpa lördagsgodis och lite annat. Skulle ha storhandlat men kände att orken inte fanns så handlade bara så vi klarar oss till måndag. Så får jag storhandla då när Lucas är lämnad på dagis.

Har ägnat oss åt att fixa lite i trädgården idag, men mer finns att göra. Får hoppas att det är lika härligt väder imorron så vi kan fortsätta. Måste verkligen ta några vändor till tippen, bara att hoppas att surkärringen inte är där när man kommer för då får man ju knappt slänga nånting. Man kan ju undra vad tippen är till för....

Liam var ju iväg på disco, han hade haft jätteskoj :) Var visst bara några tjejer från hans klass men han hittade lite äldre kompisar som han hängde med som han sa ;)

Lucas var jätteglad över att det bara var han som fick hjälpa till med middan idag, hemmagjord pizza :) För då fick han ju mera att hjälpa till med :)

Har precis kollat klart på en film och känner att det är dags för sängen nu. Är ju en dag imorron också som man måste ha lite energi till. Hoppas verkligen att värken i högerhanden har släppt tills dess så jag kan göra det jag har tänkt.

Gonatt på er och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0