Lat

Känner mig så lat idag, har ju inte fått nåt gjort i stort sett. Räkningarna är betalda och jag har räknat ihop Liams försäljning, och tyvärr har han inte hamnat där han vill ännu. Så det får väl bli nån mer vända kanske. Men jag tror att han får "nöja" sig med nåt lägre.
Pusslat med Lucas också, han blir bara duktigare och duktigare.

Nu står potatisgratängen i ugnen ialla fall och snart är det dags att börja med kycklingen. Funderar på om det ska slängas ihop en hallon-och blåbärspaj till kvällens tv också.

Soffan har varit min vän nästan hela dagen idag. Men tar ordern på allvar så det är bara att sitta ned.

Kommentarer
Postat av: malin

Mkt klokt att lyda order allt... Pajen skulle jag allt kunna smaka på..kram

2011-10-30 @ 17:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0