Jaha

Gav mig ut för att fixa utanför pannrummet, snickarna måste ju få upp en byggställning där.
Hann att få bort alla vedkuttar innan värken i magen satte igång. Så det var bara att ge upp sen.
Så nu sitter jag med ont i magen men vetekudden är varm och skönt att ha på den.
Gör lite nytta ialla fall.

Snart börjar nog resten av familjen att ramla in här hemma, kalaset är slut vid 16 och sen skulle de handla lite som jag missade till middan som vi ska ha idag. Liam ska hämtas sen framåt 17 tänkte vi så han kommer hem lagom tills maten börjar bli klar. Så snart är lugnet slut här hemma :)

Ska försöka pallra mig ned till pannrummet för att lägga på i pannan och så ska det hängas tvätt. Sen får jag nog dyka ned i soffan igen med vetekudden.
Det blev inte riktigt som jag tänkt mig med andra ord. Försöker ignorera stressen som jag känner av när jag inte får allt gjort som jag vill, finns tusen saker att göra.

Kommentarer
Postat av: Maggan Karlsson

Tack Maria för ditt inlägg i min blogg. Jag blev riktigt varm i hjärtat av dina ord.Har inte förstått att mitt bloggande betydde så mycket,men jag vet ju nu att det har givit mig många goda vänner och som jag känner har stor betydelse för mig. Du är definitivt en av dom Maria.

Ha en fortsatt skön helg och jag ger dig en stor kram.

2011-10-22 @ 19:16:56
URL: http://margaretha.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0