Gäsp

Lite trött på det här att inte kunna sova.. Efter att bara ha fått sova ett par timmar varje natt i snart två veckors tid så känns det rejält i kroppen. Minne finns det inte mycket kvar av heller. Orkar knappt tänka.
Hinner ju i stort sett bara somna så vaknar jag igen.

Men men, bara att hålla igång ändå. Städning som gäller idag, måste röja upp och rensa lite. Tröttheten har gjort att jag skjutit det framför mig men nu är det ett måste för jag blir galen av att se det.
Får försöka ignorera tröttheten helt enkelt.

Snickarna är igång här ute med att sätta upp byggställning, eller ja om de nu har kommit igång. De har varit här i snart en timme och det har inte hänt nåt under den tiden.

Bäst att resa på sig så man inte somnar..

Kommentarer
Postat av: Elin

Har varit likadant här ibland, tar ett tag innan snickarna kommer igång ;)

2011-10-25 @ 10:28:34
URL: http://elinochjanne.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är när du nästan sitter och somnar du istället för att dra igång med nåt,ska lägga dej och sova.Kan du inte sova,kan du iallafall få slumra en stund.Viktigare än att städa!Kram!

2011-10-25 @ 13:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0