Gårdagen

Gårdagens koll gav inte så mycket. Så än så länge lika noll koll som innan. Återbesök om 10 dagar.
Men jag är fortfarande inställd på det negativa. Stämmer inte annars med mina beräkningar, så fel kan det nog inte slå på dagarna.
Vore ju väldigt konstigt om det vände till nåt positivt nån gång för oss.

Var och handlade foppatofflor till farmor efterår, blev ett par nya fodrade stövlar åt Lucas också. De andra har blivit lite små.
Bytte bil på Erikstad igen, så åter igen enbart tvåsitsig så vi sitter där vi sitter helt enkelt.

Irriterande också att chefen på verkstan har åkt iväg på semester den här veckan. Vi har ju fått tag i en turbo nu som vi har beställt och chefen har sagt hela tiden att så fort turbon finns hemma så tar de in våran bil direkt och fixar det eftersom vi har väntat så länge.
Och då får vi en tid av en anställd där som inte alls bryr sig om vad som är sagt innan utan ger oss en tid 1 nov, för inte kunde han ta emot våran bil innan de andra bilarna!
På måndag blir det ett samtal till verkstan igen när cehfen förhoppningsvis är tillbaka och håller det han har sagt.
Med andra ord så sitter vi där vi sitter tills dess.
Så vi har fått boka av grejer den här veckan och i helgen, och lär nog få göra nästa vecka också och då är det viktiga möten för Jens  samtidigt som det är utvecklingssamtal på skolan, mitt sjukhusbesök osv..
Men som vanligt är jag inte ett dugg förvånad över att saker och ting inte flyter på.

Skitsamma, återstår att se vad mer vi får avboka helt enkelt.

Ikväll lånar dock pappa ut sin bil till oss, så tar han caddyn hem. Så Jens får köra mig och Bosco till klubben och så får han åka med Liam till judon och sen får de helt enkelt hämta oss vid 21 när jag slutar. Så Lucas får hålla sig vaken ett bra tag efter sin läggtid. Återstår att se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0