Ensam

Efter en lugn morron så blev jag helt plötsligt själv här hemma. Grabbarna drog ned till sjön för att fiska.
Lucas var eld och lågor över att få följa med. Får hoppas att han får lite napp också :)

Själv "roar" jag mig med att tvätta och fixa. Skulle visserligen lätt kunna lägga mig och sova istället. Men det blir ju inte mer gjort för det ;)
Hade tänkt baka kanelbullar idag också men armen värker fortfarande som sjutton så det får vänta. Får väl i värsta fall köpa några till kanelbullens dag.

Göra lite mer nytta nu kanske innan grabbarna kommer hem för då är det dags för lite fika med äppelpaj.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Denna veckan blir det en hel del bakning för min del. Vi ska ha 2 kalas nästa helg=) Kram

2011-10-03 @ 07:54:37
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: Anna

Köp bullar!!!Och vila!!!!<3

2011-10-03 @ 08:14:56
Postat av: Jennie

Tack =)

2011-10-03 @ 15:11:30
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0