Strömlöst

Bara för att man hittar energi till både ditten och datten så försvinner strömmen!
Tänkte att jaha, den kommer säkert tillbaka snart.. Eller hur!

Ringde Eon där de förklarade att det var ett planerat avbrott. Jens ringde S och ja han hade nog fått ett mail om det men glömt att vidarebefodra det.. Smart!
Så mellan 10-13.30 skulle det vara avbrott. Bulldegen var bara att slänga, pappa kunde inte klyva virke till snickarna vilket innebär att snickarna inte kommer imorron heller, ingen värme, inget vatten eller nåt..
Tack för den!

Jens och Liam gav sig iväg på bowling och jag fick roa mig med korsord, lite småplock osv.
Mådde inte tillräckligt okej för att följa med tyvärr, även om det hade varit skoj.

Nu är det dags att hoppa in i bilen för att hämta Golfen på Nöjds glas. De har bytt rutan nu och Uffe har fixat turbon.. Men tro inte att bilen är helt klar för den.. Nähä då, bakluckan är fortfarande inte klar, för att de ska beställa fel saker hela tiden. Gissa om jag är något trött på det!
Så nu får han fasen lägga på ett kol!

Bäst att skynda på nu, Liam ska ju iväg på judo om en timme.

Kommentarer
Postat av: Tira

ja det saknar jag inte med hus.Sträm avbrott.Det är inte klokt vad bortskämd man blir i lgh :)



Kram!

2011-11-01 @ 18:54:03
URL: http://granarchist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0