Pyton

Mår pyton just nu därav dåligt med inlägg.. Spenderar dagarna med att sova och försöka få i mig vätska.
Hoppas verkligen att det lugnat ned sig till helgen för jag vill ju åka och fira grabbarna bus ju.

Presenthandlingen var ingen höjdare igår, höll på att svimma i ena affären. Men nu är de presenterna inhandlade och Jens har ju fått sina idag.

Liam har varit i simhallen idag med klassen och de hade haft jätteskoj.
Igår på judon fick han ju sin judodräkt och den är han stolt över. Han ville att jag skulle ta kort på den så jag får ta och göra det nån dag här. Nu har han som läxa att han ska lära sig att knyta den också :)


Nu tänker jag försöka ta mig upp till sängen.

Tänker på underbara underbara farmor som ligger på sjukhuset igen :(
Det gör så ont i hjärtat av att hon ska behöva ha ont.

Kommentarer
Postat av: Maggan Karlsson

Maria, mina tankar finns hos er i denna stund. Kram.

2011-11-16 @ 07:52:25
URL: http://margaretha.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0