Regn

Ja idag vräker regnet ner. Välbehövligt är det, bara hoppas på att det inte har tänkt sig att fortsätta så här hela veckan. Har kommit nånstans runt 40mm iaf. Våran mätare är lite trasig så den är inte helt tillförlitlig.

Fick min sovmorron idag, det behövdes kan jag säga. Jens var väl inte riktigt lika glad över att Lucas vaknade vid halv 7 ;)

Idag är en sån dag som man kan hålla på och dona inne med gott samvete. Så jag passar på att städa och tvätta och ha mig. Det måste ju göras det också.
Men lite mys framför tv:n har vi hunnit med också.

Nu ska här fortsättas att donas och snart dags att slänga ihop middan.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :)!

2011-07-13 @ 02:59:59
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0