Måndag igen..

Ny vecka igen då och jag är redan helt slut?! Fast det är den tiden på månaden just nu så jag hade väl inte väntat mig nåt annat. Råkade till och med somna i soffan när vi kom hem och jag tänkte bara sätta mig ned och kolla igenom posten och varva ned i några sekunder, ja eller hur ;) Men det blev en liten powernap. 
Men men, snart är det helg igen ;)

Efter jobbet blev det en tripp till stan, lagom när vi skulle åka hem så kom ambulansen i full fart med blåljus och Jens pratade med pappa just då så då fick vi veta att det var en singelolycka vid Fillinge. Så det blev en tripp till stan en snabbis istället för att stå och vänta där. Fixade lite grejer till stallet bla.
 
Lånade hem svärisarnas ena bil idag för nu är det ett måste att byta bromsarna bak på Golfen. Så Jens började med det under eftermiddan, enkelt att göra i vanliga fall men då måste det ju vara grejer som är snea osv som gör att det inte blir som det ska. Så han måste fixa det imorron. Den måste vara klar imorron em nämligen för vi har bara Skodan tills dess.

Grabbarna har roat sig med att åka slide under eftermiddan, så de har haft det riktigt roligt :) Lucas var inte den gladaste där ett tag efter att ha somnat på väg hem från dagis. Men vattensliden gjorde susen ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0