Äntligen!

Ja äntligen så kom det lite regn igår kväll! Kom lite under natten också så det blev 11 mm totalt, nog för att det behövs mera men det är ju bättre än inget.

Fick mig lite sovmorron imorse, inte för att det gör nån större skillnad. Skulle kunna ligga och sova hela dagarna.
Borde väl kollas upp men sen är det ju det där att ta sig iväg till cykelreparatörerna..

Skulle ha åkt ned till mamma och pappa en sväng i em men det blev ändrat. Bror min hjälpte till istället :)
Så vi hade kunnat åka till Rimbo idag egentligen men lite sent nu, hade ju behövt åka redan vid 7-8 imorse i så fall och ta med barnen, hade nog inte varit nån höjdare alla de timmarna i bilen. Måste nog ändå hitta nån annan som kan följa med mig eftersom Jens inte kan sitta i så många timmar, så det återstår att se hur resan löser sig.
Jag avskyr ju att köra på E4:an också så...
Men finns det nån vänlig själ som vill följa med och även kan köra så är du/ni välkomna ;)

Ska snart ge mig ut och träna hundar och sen ska hästarna få sig ett besök lite senare. Och så får det nog bli städning och trädgårdsfix här hemma. Ska ta och gå igenom alla hästgrejer också, finns en hel del!
Bäst att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0