Krasslig..

Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Hade ju riktigt ont i magen igår kväll och hoppades ju på att det skulle ge med sig under natten men icke. Låg mest dubbel av värk hela natten och inte hade det gett med sig till morronen så Jens fick pallra sig iväg själv.
Men jag ska inte klaga egentligen, tänker på lille Månsen som har det så mycket värre med smärta osv. Lille plutten.

Så Lucas och jag har haft en hemmadag, mest tillbringat den i soffan dock. Men vi har läst böcker, sett på barnprogram, spelat spel osv så vi har varit sysselsatta ändå.

Men imorron är det bara att hoppa på det igen. Och imorron em har jag mitt andra besök hos Lola, så imorron kväll lär jag nog vara en aningen öm ;)

Denna vecka består av en massa grejer så det kommer bli tight att hinna med allt och så lite omplanering ang jobbet för Jens del eftersom han inte ska vara i stallet så mycket nu utan i Ljungsbo istället och för att få det att gå ihop sig denna vecka då han ska ta hem traktorn och hämta grejer osv och jag har annat inbokat efter jobbet. Fast denna vecka blir det ju inte så mycket ändring men nästa vecka kommer han inte vara i stallet alls.
Någon som är lite dålig på att informera, eller inte så lite dålig, om saker och ting.

Nu väntar sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0