Torsdag

Idag har det varit en rätt lugn dag. Blev hemma från jobbet för att vila armen och ja, det skulle nog behövas några dagar till men imorron blir det att jobba. Se hur det går, anstränger jag armen för mycket vilket inte alls behövs mycket så svullnar den upp ända ned till handleden. Så det kan ju bli skojigt, eller inte.
Får väl ta stallet, efter att hästarna är ute, själv antar jag med soping osv.

Måste in till stan efter jobbet för att leta reda på lite presenter till Tuva som fyller år nästa helg. Tänk att de blir 8 i år!! Se om jag kan hitta det jag har tänkt, gör jag det så kommer det att gå snabbt :)
Ska ju upp till Anna och fira Tuva om lördag. Så det blir en massa bebismys förmodligen :)

Nu blir det sängen, är trötter så jag hoppas på att kunna sova för värken. Blev inte mycket sömn natten till idag så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0