Hemmadag..

Ja magvärken från igår blev värre under natten och att åka till jobbet imorse med den värken var inte att tänka på eftersom jag mest låg dubbel. Så Lucas och jag blev hemma idag.
Nu under kvällen har det släppt efter och jag kan åka till jobbet imorron igen, bara det inte sätter igång igen men det känns inte så. Är skapligt trött eftersom jag bara sov ytterst lite.

Så idag har det varit en soffdag. Under fm kom jag knappt ned till pannrummet. Men under em kunde jag ialla fall ta mig ut till hästarna och pyssla med dem.

Så idag har det inte blivit mycket gjort här hemma så det får bli att ligga i lite mer imorron. Men vi får väl se vad som hinns med. Behöver hinna med en del ialla fall eftersom det inte blir mycket gjort på onsdag heller.

Men nu blir det sängen, kommer nog somna innan jag ens har landat på kudden.

      

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch, det där lät ju inget vidare! Skönt att det verkade vara bättre i alla fall. Hoppas att du fick sova sen då :)



Kramar

2011-02-08 @ 15:31:02
URL: http://elinochjanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0