Aj aj aj

Ja så kan man nog sammanfatta det efter dagens besök hos Lola :)

Jisses så ont det gjorde! Körde från magen och upp till nacken och så från svanskotan och upp till nacken plus armarna då. Och fy fasiken, det kändes om man säger så! Det var förbaskat svårt att ligga stilla, för helst av allt ville man ju resa på sig men det fick bli att gnola en visa istället ;)
Och ja, som jag trodde så var jag ju i lite uselt skick, eller lite var snålt att säga. Jädrigt dåligt skick kanske man ska säga istället, så stränga order på att ta hand om mig själv. Jag tänker ju alltid på mig själv i sista hand och egentid är ju något som inte har existerat på tiders tider. Men nu är jag tvungen att ta minst 30 min varje dag med egentid. Så det kommer att bli väldigt ovant!
Det mesta var ju fel i kroppen och jag måste hitta mig själv igen. Har ju varit lite mycket så jag har bla stängt av mig känslomässigt så jag har låst en massa saker inom mig. Men det ska hon ju öppna upp nu, började ju idag då.
Öm i kroppen som sjutton är jag nu och det känns som att hela jag är ett stort blåmärke :) Men det är bara att köra på. Ska tillbaka 1 mars igen, så då blir det till att plågas igen.

Annars idag har det flutit på bra. Hade lunchen själv, eller ja, Jens var kvar och hjälpte till lite grann, när inte käften gick ;) Var lite småstressad mot slutet eftersom vi skulle åka vid 13 och hovslagaren inte var klar med sista hästen förrän vid kvart i. Och då skulle hästen äta innan han skulle ut och så täckesbyte också.
Så lite försenade blev vi därifrån men jag hann ju ned i tid till Lola ialla fall.

Kan bli intressant att se om man kommer upp ur sängen imorron bitti, det känns inte så just nu i kroppen :)
Jens får väl dra upp mig annars. Å andra sidan är det ju jag som går upp först och fixar ordning allt så vi skulle nog bli väldigt försenade om jag skulle få vänta på att Jens skulle pallra sig upp för att dra upp mig :)

Vantarna är hittade på dagis ialla fall, det första en fröken sa när vi kom in genom dörren idag :) Så nu har han dubbelt upp eftersom Jens köpte ett par igår.

Nu blir det sängen, är grymt trött. Somnade i soffan tidigare ikväll framför Bolibompa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0