Julmarknad?

Ja idag har det ju varit julmarknad i Åtvid, inte för jag vill kalla det julmarknad direkt. Beror väl på vad man är van vid. När tom julmarknaden nere i Holmbo/Kvarnvik är större. Grabbarna fiskade i fiskdammen, kollade på brandbilen och så köpte de lite lotter i Barnlotteriet där man kunde vinna paket. Kollade bara lite snabbt bland knallarna, var ju inte så svårt med tanke på hur få det var.
Sen gav vi upp och gick till Willys och handlade lite lördagsgott istället.

Sen har vi bara varit hemma och myst. Inget skönt väder direkt, blåser rätt bra, kallt och regnar.
Inatt var det ju tom minusgrader ute, var ett tag sen det var det nu.

Har lite grejer jag skulle göra idag men istället har jag nu hamnat i soffan med magont, avskyr att magen reagerar så här ibland på saker som man kan ha ätit hur många ggr som helst och den inte brytt sig och sen kraschar den för vad man än stoppar i sig. Så nu blir det att ta det lite lugnt, låta medicinen verka och sen kanske jag kan ta några tag sen innan det är dags för middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0