Fladder

Igår kände jag bebisen "fladdra" omkring därinne. Det var lite svårt att ta miste på det. Och jag har känt det flera gånger sen dess, både igår och idag. Och en liten kula har börjat visa sig på magen. Har ett enda par vanliga byxor som går att ta på sig nu, ja leggings också då men eftersom jag är så jädra frusen av mig så blir det liiite kallt i dem om man ska iväg.
Är ju lite skeptisk till att köpa kläder och saker så här tidigt, har sagt att jag inte ska köpa nåt förrän tidigast v.30 denna gång med tanke på hur det blev med Axel där vi hann att köpa syskonvagn osv men jag får nog ge efter. För lite kläder skulle nog inte skada, vore kanske bra att ha nåt att kunna ha på sig när man ska jobba.
Så det får nog bli att kika i Ullared om jag kan hitta nåt.

Och som ni kanske ser så är jag inte inställd på att det kommer att gå vägen denna gång heller. Känner att jag inte kan ta ut glädjen ännu. Kanske om jag får börja känna mera av bebisen. Men rädslan finns där hela tiden.
Jens är den positiva utav oss. Jag vågar helt enkelt inte.

Lucas pratar massor om bebisen. Och han upplyser alla han möter om att mamma har en bebis i magen och att det definitivt är en tjej därinne. Liam oroar sig lite för att det ska gå som med Axel, inte lätt att vara så övertygande när man pratar med honom heller när man känner som man gör själv.
Tänk om saker och ting bara kunde vara enkelt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Så härligt med "fladder"!Kram!

2011-12-14 @ 12:46:03
Postat av: Jennie

Ohh va härligt med fladder..Kram

2011-12-14 @ 21:14:48
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: Elin

Så mys!! Jag väntar och väntar på att jag ska känna något men har inte gjort det än :) Men snart så kanske!

Kramar

2011-12-15 @ 09:59:28
URL: http://elinochjanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0