Dan före dopparedan

Visserligen bara ca 10 min kvar av den och det ska bli sååå skönt att krypa ned i sängen!

Klapparna ligger under granen och väntar, får hoppas att ingen katt får för sig att börja öppna paket inatt ;)
Alla andra klappar som ska med till mamma och pappa imorron är ihopplockade och inslagna.
Rocky roaden står i kylskåpet, har dock inte kommit mig för att skära upp den ännu. Återstår att se vad den smakar också, är ju inte mycket för mörk choklad, vilken tur att jag kan ge bort lite ;)
Liam har varit hos frissan idag och är numera korthårig igen, jippi säger mamma! Varit ett elände att få ordning på håret om morrnarna på honom!

Tror jag har allt under kontroll nu så jag kan krypa ned i sängen. Vill inte hålla på och stressa en massa imorron men känner jag mig själv rätt så blir det så ändå. Paketöppningen kommer ta en liten stund här hemma, hade visst fler paket än vi hade räknat med eftersom vi lyckades hitta en påse med klappar som vi glömt bort också.
Men glada grabbar lär vi ha ialla fall ;)
Djuren ska hinna få sitt också innan det är dags att åka, deras små "jultallrikar" :)

Var och hämtade julskinkan hos mamma idag också så ikväll har jag avnjutit några smörgåsar med skinka och så julmust till det, farligt gott! Tur för bebisen att den inte verkar ha nåt emot den ;)

Lucas hade väldigt svårt att somna ikväll, klockan var nästan 23 innan han somnade. Jag fick lägga mig bredvid honom och då somnade han till slut. Var inte långt ifrån att jag somnade också kan jag säga!
Det har tjatats om tomten och hur sjutton han ska komma ned genom skorstenen, hur han ska komma ut genom luckorna osv. Så vi har fått lämna luckorna öppna lite grann så tomten med säkerhet kommer in ;)
Vore ju eländigt om han fastnade därinne ;)

Lite, läs mycket!, näsblod har vi hunnit med också. Lucas slog i näsan i deras vilda lek och det bara forsade blod ur näsan. Tog ett bra tag innan vi fick stopp på det och han har fått se ut som en snigel.
Men sen kom han och sa att han mådde bra igen för nu var blödet slut ;)

Jag hoppas nästan på att nästa barn blir liiite lugnare och försiktigare än vad våran vilde Lucas är! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0