Full rulle

Är så trött! Har haft två rätt så hektiska dagar och det känns i kroppen just nu.

Gårdagen bestod av jobb och så en massa farande och fixande, kunde sätta mig ned först vid halv 10 framför tv:n en sväng innan det var läggdags. Somnade ganska snabbt kan jag säga ;)
Grabbarna också för den delen som kom i säng lite senare än vanligt.

Idag har det jobbats och sen var det bara hem för att hämta Jens och grabbarna och sen styra mot stan. Släppte av Liam och Lucas hos barnvakten och sen var det bara att åka till Cupolen.
Kom dit runt 14.30 och det var redan en massa folk där, både som sålde och handlade, och då börjar det egentligen inte förrän vid 16, enligt alla affischer osv så är det 16-20.
Men det gjorde ju inte oss nåt att vi kom igång lite tidigare. Kallt som sjutton har det varit och lite regn har vi fått på oss. Tack vare att vi kom lite tidigare så hade vi ju lite mer valmöjlighet över plats så vi tog oss en plats under ett stort kastanjeträd, gav en del skydd för regnet.
Mycket folk kom och gick och lite fick vi allt sålt. Men det får bli en omgång till för nästa gång ska lite annat med också. Och så hoppas jag att det är bättre väder, så man slipper frysa ihjäl!
Gjorde mig ett enda köp och det var en flytväst till Lucas.

Vid 18-tiden gav vi upp och packade in det som var kvar. Tog en sväng till ÖoB för att fixa några saker och sen iväg för att hämta grabbarna. Kom hem här runt 20.30, en aningen trötta. Fått det mesta avklarat för dagen så snart kan jag stupa i säng. Känns just nu som att jag kommer att somna lika fort som huvudet landar på kudden.
Imorron är det väl sjutton om jag inte ska ta det lite lugnare, framför allt på kvällen. Har ju en del som måste klaras av efter jobbet och så måste bussen fixas klar också. Byter jobbbil imorron och den jag ska ha nu är bara tvåsitsig så bussen måste ju rulla väldigt snart om vi ska kunna åka allihopa.

Hoppas på att ha mindre ont i vänsterarmen och axeln imorron. Hade ont i högerarmen tidigare och det är ju inte så bra nu med ont i båda armarna. Högerarmen är ju lite knasig sen en olycka i vintras. Och vänsterarmen och axeln tog Cid hand om idag. Slänge sig iväg innan jag hann att knäppa loss honom ordentligt så det blev ett ordentligt ryck, small till ganska bra. Är svullen och varm vid axlen och det bränner i armen. Men det går väl över nån gång ;)

Nu tänker jag däcka ;)

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0